We hebben uitgewerkt hoe we samenwerken met onze klanten. Hoe meld ik een storing buiten kantooruren? Welke informatie bevat een goede storingsmelding? Antwoord op deze vragen vind je in het document 'Blauwdruk Samenwerken'.
Natuurlijk :-) Eigenlijk zijn er twee keuzes, functionaliteit schrappen of kwaliteit teniet doen. In onze ogen is functionaliteit schrappen de beste optie. Vaak kun je namelijk met weinig heel ver komen. Als je een nieuw concept in de markt wilt zetten kun je met een minimale versie van de applicatie (MVP) het concept al valideren bij potentiële gebruikers. Weet je wat gebruikers willen en wat willen ze ervoor betalen? En wat is het belangrijkste probleem wat je oplost voor je gebruikers? Leg daar je focus op. Probeer niet in de eerste versie alles op te lossen, maar stapsgewijs te werken naar de ultieme oplossing.
Hoe zorg ik ervoor dat mijn software succesvol is?
Voor GSD kiezen :-)
Zonder gein: succesvolle implementatie van maatwerkssoftware vereist een duidelijke communicatie met het ontwikkelteam, een grondig begrip van je bedrijfsbehoeften, regelmatige feedback tijdens het ontwikkelproces, en een plan voor onderhoud en updates na de lancering. Lees eens onze Blauwdruk Samenwerken voor meer informatie.
Kunnen jullie mijn bestaande applicatie overnemen en verder ontwikkelen?
Dat kan zeker. Deze software moet dan wel ontwikkelt zijn in een programmeertaal welke we bij GSD ook gebruiken, zoals PHP of Java. Zie onze pagina Software Nabouwen welke ook ingaat op dit onderdeel.
Wat word van mij verwacht bij maatwerk software ontwikkeling?
Tijdens het ontwikkelingsproces van maatwerk software bij GSD hebben wij een gedreven team van ontwikkelaars die klaarstaan om aan jouw project te werken. Echter, we rekenen ook op jouw betrokkenheid gedurende dit proces. We waarderen een nauwe samenwerking met onze klanten om ervoor te zorgen dat de ontwikkeling in lijn is met hun visie en om eventuele aanpassingen snel te kunnen verwerken. In onze Blauwdruk Samenwerken gaan we uitgebreid op dit ontwerp in.
Hoe werken software updates bij maatwerk software?
Bij een software update word er functionaliteit aangepast, nieuwe features toegevoegd of een bug oplost. Ook kan er een software update gedraaid worden vanuit security oogpunt. Bij GSD onderhouden we software met regelmaat via onze onderhoudslicentie. Dit is een standaard onderdeel van onze service. Een belangrijk item voor ons is security, peformance en stabiliteit. Het is een must dat dit goed geregeld is. Dat zit wel goed bij GSD.