We staan 24/7 voor je klaar om je te ondersteunen bij vragen, wensen en problemen. De support word geregeld door de specialisten van je eigen team, die kennen je software immers door en door. Support is bij GSD een standaard onderdeel van onze service. We splisten support op in 2 delen, tijdens en buiten kantooruren.
Tijdens kantooruren kun je gewoon contact opnemen met GSD. Dit kan per e-mail, telefoon of ons ticketsysteem.
Je word meteen doorverbonden met de juiste collega, welke ook jouw software heeft ontwikkelt. Dus geen support afdeling, maar direct de juiste persoon aan lijn.
Dat schiet lekker op.
Support nodig buiten kantooruren, vanwege een kritische storing?
Naast onze standaard inbegrepen service en support, is er ook de mogelijkheid om een maatwerk SLA (Service Level Agreement) af te sluiten. Neem gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Onze opdrachtgevers vertrouwen ons hun bedrijfskritische applicaties toe. Daarom doen wij er alles aan om te zorgen voor optimale service en support. Altijd.
Daar staan we voor.
Liever teruggebeld worden?