GSD houdt van samenwerken. Het liefst voor de lange termijn. Het is geen toeval dat we met veel van onze opdrachtgevers al jarenlang samen aan hun oplossing bouwen. Niet omdat ze aan ons vastzitten. Wel omdat het grote voordelen biedt dat het team dat de oplossing ontwikkelde, ook de applicatie beheert en betrokken blijft bij het onderhoud. Ook breiden zij doordat ze de oplossing kennen eenvoudig uit waar nodig. Op die manier kunnen we een solide partnerschap vormen en de continuïteit van het project waarborgen.
Als jouw toegewijde techpartner nemen wij graag alle zorg uit handen als het gaat om het veilig en up-to-date houden van jouw oplossing. We begrijpen dat dit tijd en expertise vereist. Daarom staan wij voor je klaar!
Onze betrokkenheid gaat verder dan alleen het ontwikkeltraject. We kennen jouw oplossing door en door, waardoor we eventuele problemen snel kunnen oplossen. Met onze 24/7 monitoring zorgen we ervoor dat de servers veilig blijven. Daarnaast staan we altijd paraat om je te adviseren over verwachte updates. Op deze manier hoef jij je nergens druk om te maken. Vertrouw op ons als jouw betrouwbare partner in technologie, zodat jij je kunt focussen op wat voor jouw organisatie echt belangrijk is.
Softwareapplicaties moeten altijd beschikbaar zijn voor de juiste personen. GSD biedt diverse services na oplevering, die zorgen dat jouw oplossing altijd veilig draait.
Ook over een aantal jaar dient jouw applicatie nog steeds piekfijn te werken. Daarom verzorgen wij graag het onderhoud.
We houden je applicatie continu in de gaten en lossen problemen proactief op.
Geen supportafdeling… Dat is toch gek?
Bij GSD vinden we van niet. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat support en onderhoud van jouw software het beste gedaan kan worden door de mensen die het bedacht en gebouwd hebben. Zij kennen je oplossing als geen ander waardoor support vele malen sneller gaat. Dus geen eerste- of tweedelijns helpdesk, maar direct de juiste persoon aan de lijn. Dat schiet lekker op!
Liever teruggebeld worden?